Åkte till Varberg (del 2)..

..och köpte det här!
 
En väldigt trevlig plastkruka med kant upptill i kopparplåt. Jag gillar plastkrukor skarpt och den här snyggingen fattas bara en grön växt, sedan är blombordet komplett.
 
 
Vidare hittade jag en perfekt hatthylla. Har letat en tid och hittat många större hatthyllor i samma utförande men väggen där den ska sitta är bara 80 cm bred och den här är 75 cm! Väggen väntar nu otåligt på att vi ska sätta upp den..
 
 
..och något annat som jag är sugen på att sätta upp är det här. Min stringhyllevägg. Jag fick med mig en hop hyllplan hem, men det jag åkte ända upp till Varberg för..
 
 
..var ju naturligtvis en sådan här (hela syns inte på bilden, bara en del av den). Den fjärde ljusgrå golvstringgaveln jag lyckats få tag i. Nu behöver jag bara en till. Tipsa mig hemskt gärna om ni ser en sådan någonstans! Jag har beskrivit den noga i det här inlägget.
 
 
Mer nyheter från hemmet kommer.. så glöm inte att kika in snart igen och lämna gärna en kommentar!

Kommentarer
Postat av: Tant Emma

Vilka fina fynd. Ser fram mot att få se ett inlägg när din stringhylla är uppsatt :)

2013-04-22 @ 14:17:35
URL: http://www.tantemmasbravader.wordpress.com
Postat av: khina

Väntar med spänning på fortsättningen!

2013-04-22 @ 21:07:52
URL: http://gamlakonsum.blogspot.com
Postat av: Undantaget

Ser fram emot när din hylla blir komplett och vi får se den uppsatt! Din lägenhet blir jättefin tycker jag.

2013-04-23 @ 15:19:54
URL: http://www.undantaget.huleback.blogg.se
Postat av: Anonym

Kan inte hjälpa att jag gillar stringhyllor och den geniala upphängningen, jag ser fram emot resultatet.

2013-04-26 @ 08:58:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0