Torsdagen del 1.

Det luktar fortfarande pepparkakor och apelsin i mitt retrohem! Två underbara dofter. Torsdagen spenderades med min vän H som kom hit och vi gjorde pepparkakor, ischoklad, knäck och satte kryddnejlikor i apelsiner. Pepparkaksformarna loppade jag tidigt i höstas, allihop, minns ni det?





H tog hand om knäcktillverkningen.





Ingen jul utan att ha stuckit kryddnejlikor i apelsiner.



På eftermiddagen tog vi en tur till Erikshjälpen och då rotade vi lite i en container på vägen dit, jag hittade ett ark fantastiskt hyllpapper..



..och på Erikshjälpen hittade jag något ännu bättre, men det får ni se i nästa inlägg!

Kika snart in igen och kommentera gärna! Det är mycket julstök på bloggar just nu, vad tyckte ni om mitt?

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Oj, vad många goda pepparkaksgubbar och -gummor!

2011-12-03 @ 15:07:32
Postat av: Kerstin

Fantastiskt snyggt hyllpapper!

2011-12-03 @ 19:02:25
URL: http://kerstin.kokk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0