Fotoveckan del 5; Ett av många vackra fönster.

En om dagen, en vecka i streck publicerar jag en bild ur mitt digra arkiv som blivit extra bra. Det kanske märks att jag älskar att komponera och fotografera. Bilderna är tagna med min numera framlidna lilla digitalkamera anno 2004 som hade 4 megapixel. Ingen av dem är redigerade, det har jag inget program för och ingen kunskap i.
 
Idag presenterar jag ett fönster. Jag vet att det förekommit väldigt många fönster på min blogg, men vad kan vara så vackert som ett slitet gammalt fönster på vilket allt kitt försvunnit och innanför den oregelbundna glasrutan så hänger en skir, smutsig och hålig spetsgardin? 
 

Kommentarer
Postat av: Christin

Fina bilder du visat i veckan.Gillar också gamla fönster, men även dörrar och inte minst gamla grindar. Tar dock mest foto på släktens barn samt mina loppisfynd i den mån dom dyker upp.

2013-09-20 @ 11:05:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0