Missa inte vintagemässan i Malmö, 25-26 maj.

Om drygt två veckor är det äntligen dags för vintagemässa här i stan, den andra i ordningen (här är mitt inlägg från förra året). Ser verkligen fram emot det! Jag kommer då att dra på mig det tjusigaste jag har och dessutom dra med mig ett gäng tjusiga vänner dit. 
 
Jag har verkligen längtat! Det känns roligt att Malmö också har en egen vintagemässa, i Stockholm finns det ju en sedan några år och i Göteborg ordnades den första i år, 2013.
 
Förra året var Tangopalatset vid Karlskronaplan (som med sin interiör passar väldigt bra för den här typen av arrangemang) lokal för mässan, i år flyttar den till det gamla danspalatset Amiralen i Folkets Park, antagligen för att få plats med mer. Bra val där!
 
Vi ses lördagen den 25 maj mellan 11 och 18 samt söndagen den 26 maj mellan 11 och 16! Bilden nedan är från förra året. 
 

Kommentarer
Postat av: ♥ LILLADOCKAN ♥

Åh! Här sitter jag och är lite avis! :) Hade utan tvekan också velat gå!

2013-05-09 @ 08:37:45
URL: http://denlilladockan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0