Ska jag få? (Del 2)

I många år har den lilla filtplattan på ytterdörren varit överklistrad av fula dymo-remsor i plast med människors namn, men under dem och under klistret fanns den bevarad och funkispärlan frågade "-Ska jag få sådana fina små bokstäver på dörren igen, som jag hade förr i tiden?" Jag svarade "-Såklart du ska få, bara det bästa är gott nog åt dig!" 
 
Så jag pillade dit bokstäverna som jag köpt på Byggfabriken (där de kostar 3 kr/st) och både jag och funkispärlan kände oss nöjda. Vi fick en liten pust av förr i tiden. Det allra bästa vi vet.
 
 
Vad tycks? Kommentera gärna en rad eller två!

Kommentarer
Postat av: Caroline

En utmärkt idé, det blir ju hur snyggt som helst. Du får öppna dörren och ta en bild på resultatet någon dag.

2013-03-29 @ 09:04:11
URL: http://www.finafyndet.se
Postat av: Katarina Sandström

Byggfabriken, världens bästa butik!!

2013-03-29 @ 09:14:06
Postat av: Flak

Jäklar i min låda vilken retro=) sånt gillas!!

2013-03-29 @ 09:23:58
Postat av: Erika

Älskar de här inläggen :) Ett bra perpektiv vid renovering. Och vilken bra idé!

2013-03-30 @ 06:23:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0