Lite vilt i hemmet.

Jag har ju en barometer redan, en ganska liten och blygsam sådan som jag ärvde efter farmor, men när jag dök på den här ovanliga korsningen mellan barometer och jakttrofé var det som om jag sett allt i den vägen man behöver se!
 
 
Den är.. som ni ser, väldigt stor och tillverkad helt i plast. Ingenting skvallrar om dess ursprung, texten är svensk men den kan ju ändå vara importerad. Pappret är gulnat och indikerar att den ändå har lite ålder. Jag fann den på Emmaus Björkå för 60 kr och den åkte kvickt med mig hem i cykelkorgen. Vad tycks, visst är den häftig? Kommentera gärna!

Kommentarer
Postat av: form55

Visst är den häftig, men jag hade mycket hellre velat sätta upp Dollybirds barometer på min vägg.

2012-10-31 @ 21:50:26
URL: http://jjform55.blogspot.com
Postat av: lybtar

Ja, vad skall man säga. Kan inte påsåt att jag älskar den :)
Men som väl är så är ju smaken som baken.

2012-10-31 @ 22:15:44
Postat av: Skaffaren

Här har olagliga substanser hjälpt kreativiteten på traven.

2012-10-31 @ 22:22:04
URL: http://skaffaren.blogspot.com
Postat av: Ingrid

En aning skräckinjagande men det passar ju nu i Hallowentid.

2012-11-01 @ 21:46:17
Postat av: Linda

Den här är ju helt underbar! Vet knappt om jag ska skratta eller gråta. Och du som inte gillar prydnadsdjur - är det här nr 1 i en ny samling? ;)

2012-11-02 @ 21:33:44
URL: http://porslinan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0