London del 5 - när mörkret fallit.

Det blev en del vackra kvälls- och nattbilder under Londonresan. Tänkte visa er lite av hur det såg ut när dagsljuset tog slut och vi fick betrakta staden upplyst av gatlampor och andra typer av syntetiskt ljus istället.

Inköp av blommor på vägen hem för den här killen kanske? I gemytliga Soho.





Gammalt möter nytt möter nymåne vid Liverpool Street Station.



Trafikstockning vid Covent Garden.



Fredagkvällen har infunnit sig i Chinatown.



Hål-i-väggen loppis någonstans i östra London.



Kyrkorna höll kvällsmässa, och barockkyrkan anno 1716 vid namn Christ ChurchCommercial Street var inget undantag.



Häng med, lite mer London följer. Jag gjorde ju några inköp och så hittade jag svensk utmärkt design representerad på ett av de välkända London-varuhusen.

Kika snart in igen, lova!

Kommentarer
Postat av: Christin

Så mycket du hann med och så många kul bilder du tog.Ska bli skoj att se vad du köpte med hem.

2012-02-07 @ 17:39:46
Postat av: Ann-Charlotte

Jag får en sån enorm London-abstinens när jag ser alla dina bilder! Var ni i Camden? Där skulle jag kunna tillbringa en hel vecka!

2012-02-07 @ 19:02:43
URL: http://teakochorkideer.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0