Sovrumsbyråns sköna stil.

Det var minsann dags att det hände grejer på sovrumsbyrån. Jag hade inte en enda fin pryl på den tidigare, bara smycken, klockor och en allmän röra. Dags att styra upp det hela! 
 
Spegeln (inköpt på Emmaus Björkå) blev även om den står till höger, central i pyntningen av byrån. Svart fick sätta stilen. Smyckeshanden har jag haft länge, tror den inhandlades på Åhléns en gång i tiden. Den läckra vasen i vårgrönt pressglas, de syntetiska prästkragarna, halsbandet, duken och den inramade bilden av James Dean kommer från olika loppisar. 
 
 
Jag blev rätt nöjd! Vad tycker ni? Kommentera gärna! 

Kommentarer
Postat av: Khina

Mycket stilfullt!

2014-04-10 @ 17:32:45
URL: http://gamlakonsum.blogspot.se
Postat av: form55

Gillar inte duken alls och tror att det skulle bli bättre utan den. Annars var det ett fint komponerat stilleben. Ljusknappen är fin också!

2014-04-10 @ 19:16:27
URL: http://jjform55.blogspot.se/
Postat av: Linn

Snyggt! Var spegeln svart från början eller har du målat om den? Jag har själv spanat på ett par liknande i teak på tradera. Fin blogg förresten! :)

Svar: hej linn! tack för de fina orden! spegeln var svart, jag är inte så mycket för att måla om saker utan har helst originalskick om det går! ha det fint. :)
allt det gamla goda

2014-04-10 @ 21:31:10
URL: http://www.linnsskattjakt.wordpress.com/
Postat av: Ingrid

Snyggt, med eller utan duk är en smaksak.

2014-04-11 @ 20:00:42
Postat av: Marielle

Så fin spegeln blev hemma hos dig...passade ju perfekt :D

2014-04-23 @ 09:19:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0