Retro-jul MUST-HAVES del 7.

Jag visade ju retro-juldukar nyligen men nu har jag även hittat en retro-julstrumpa från 1960-talet, skulle jag gissa!
 
Skulle aldrig, aldrig ha något nyproducerat här så hellre ingen strumpa än en ny strumpa. Nyproducerade saker säger mig ingenting alls, de ger mig ingen känsla. Jag tvättade den för hand och strök den och den blev fin som aldrig förr.
 
 
Jag tvättade den för hand och strök den och den blev fin som aldrig förr. På stadkanten står det "Christa Handprinted Gamlestadens of Sweden"
 
 
Fler retro-jul MUST-HAVES är på gång! Ni har väl inte tröttnat än?

Kommentarer
Postat av: Christin

Visst har vi en del nyare saker men jag föredrar ofta dom äldre grejerna.Strumpan är bara så fin, och hör till det jag alltid hoppas på att hitta på loppis.God Jul!

Svar: tack detsamma, christin! jag googlade det och hittade den här strumpan och andra från samma designer/tillverkare så kolla tradera, vetja!
allt det gamla goda

2013-12-18 @ 11:59:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0