London del 6 - INKÖPEN!

Nu är det dags, här är inköpen från Londonresan!  Först och främst har vi en väldigt uppiggande vintageklänning som inhandlades för £25Beyond Retro. Samma prissättning som här hemma ungefär. Visst är den härlig? Jag bar den i lördags med svart kofta och svarta strumpor. Klänningen får liksom göra jobbet, det behövs inga accessoarer..



..och i deras andra butik hittade jag den här, för £14. Ni vet väl vilken min favoritfärg är? Någon som har missat det?



Alfies Antique Market som jag hyllade i ett av Londoninläggen köpte jag bara en sak. Ett hängsmycke i form av en pistol i silver som jag gav £15 för. Magasinet går att snurra på!



"Plastsmycken är ett gift, det går inte att sluta" brukar jag ju säga. Just den här kulören på just det här doserade stora halsbandet hade jag inte innan. Got to have! Det inhandlades på Portobello Road Market för mycket överkomliga £1. Det är en prisklass jag uppskattar.



Slutligen hittade jag något till hemmet också. En stor vacker vas i färgen jag samlar på. Är inte intresserad av glas i någon annan färg än den här. Hittade den i en Charity ShopBethnal Green Road för £4,50.



Nu vill jag ha kommentarer, vad tycker ni om mina inköp?
Skriv en rad eller två vetja!

Kommentarer
Postat av: form55

Vasen hade en lite speciell form - fin! Fast klänningen var lite väl färggrann tycker jag :)

2012-02-08 @ 12:22:30
URL: http://jjform55.blogspot.com/
Postat av: yvonne

Vasen var ju helt fantastisk, resten vet jag inte......Jag är för gammal, har redan använt plastkulehalsband en gång :=))

2012-02-08 @ 16:30:43
Postat av: Elï

Klänningen och pistolen - coola fynd!

2012-02-08 @ 19:22:22
Postat av: jenny på La Mômes Old fashioned

Jag gillar alla inköpen (med viss reservation för pistolen som nog inte hamnat runt min hals) Färglatt fint och fräckt tycer jag att inköpen kan sammanfattas som :)

2012-02-08 @ 21:08:38
URL: http://lamome-oldfashioned.blogspot.com/
Postat av: Benny

Fin vas!



Jag har ju med mig en hel del glas, en del i den färgen, du får se om det är nåt som passar :-)

2012-02-08 @ 22:58:59
URL: http://porslinsbloggen.blogspot.com
Postat av: Mia

Klänningen och vasen = <3

Postat av: Ann-Charlotte

Härliga grejor du köpt, men klänningen var i en klass för sig!

2012-02-09 @ 19:36:53
URL: http://teakochorkideer.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Vilken härlig blogg och vilka fynd! Kul! Klänningen var störtfin, grattis!

2012-02-17 @ 12:39:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0