Ni gissade rätt..

..många av er, i alla fall! Visst var det den mintgröna vattenkannan i plast som fick följa med mig hem från Moderna i Brösarp. Den har legat i ett bad med vatten och diskmedel i en vecka nu, den var rätt så ingrodd men det har jag alltså nu rått bot på.

Finns det någon plast-expert där ute? Den måste ju inte vara svensk, kanske är den dansk, tysk eller italiensk? Tyvärr är den inte märkt i botten.  



Den har tagit plats i köket där den harmonierar med färgtemat. Hjärtan på tråd i krukan bredvid ser kanske ut att bli näste man till vattning, men den är av 100% plast den också, så det kommer inte att behövas!


Kommentarer
Postat av: Anna

Ahhh så snygg! Älskar verkligen ditt väggskåp också!

2011-10-24 @ 09:36:04
URL: http://www.ljuva50tal.blogspot.com
Postat av: khina

Kan bara instämma med Anna. Såå snyggt! Kan tyvärr inte hjälpa dig med identifiering av kannan,men den har en mycket behaglig färg.

2011-10-24 @ 20:10:50
URL: http://gamlakonsum.blogspot.com
Postat av: Ann-Charlotte

Härlig vattenkanna, och skåpet var kanonsnyggt! Blomman ser faktiskt äkta ut. Det påminner mig om en plastkaktus som vi hade på toaletten. När vi var på semester och svärmor och svärfar skulle vattna hos oss så vattnade de även den! Den såg ju så äkta ut, och svärmor var så förundrad över hur jag hade fått den att blomma...

2011-10-25 @ 09:00:42
URL: http://teakochorkideer.blogspot.com
Postat av: precis en sån

Var kommer det oerhört snygga skåpet från?

2011-10-25 @ 12:51:11
URL: http://precisensan.com/blogg/
Postat av: Ingrid

Vattenkannan var verkligen pricken över i. Det blev jättesnyggt-

2011-10-25 @ 19:33:52
Postat av: E

Hej hjärtat.

Vad fina inlägg du har nu senast. Speciellt de när du lagt ihop alla dina fina saker i olika färgkulörer på ett bord. Gillar verkligen hur fint du har gjort med denna hylla i köket och den fina vattenkannan som jag tror är ett tillskott sen jag sist var hos dig.

Saknar dig jättemycket!

2011-11-18 @ 15:52:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0